söndag 15 augusti 2010

15 Augusti 2010

Så var det Söndag då...Bara 2 veckor kvar tills skolan börjar *weee*...Så det är 2 veckor kvar på praktiken...*pust*...Idag har jag som jag gjort de senaste veckorna inte gjort ett skit...Mycket pga att det varit sååå sjukt varmt...Eller nja inte varmt utan kvavt...Det går knappt att andas ute...Och det är nästan dubbelt så illa inne...
Imorrn börjar oxå mitt "extra jobb"...Att gå ut ca 30 min med hunden Sigge...Min lossas syrrans Chefs hund...Så känner att jag måste vara lite extra duktig...Sen det faktum attjag tjänar ganska bra på det oxå gör ju inte saker sämre...He he he...Dessutom tycker ju min läkare jag MÅSTE gå ut och gå en promenad på minst 30 min UTAN stress varje dag...Har hitintills inte lytt det rådet...För jag har alltid haft nånstans jag måste vara varje gång jag varit ute...Börjar faktiskt märka av min stress nu...Och tyvärr så gör andra det oxå....För jag har nämligen fått utslag av stressen...Och dom sitter bla i mitt ansikte...*suck*...Sen misstänker jag att jag har nån infektion i kroppen...För varenda litet jävla små sår jag har är rött och gör ont...Fan varför kommer allt på en gång??...Borde flytta hem till mamma och bli ompyslad ett tag så jag får lite rätsida på mig själv...Så som bättre sömn, mat och rutiner...
Imorrn blir det parktik sen Klocket igen...Tydligen så saknar min systerdotter mig....Weeee...
nu ska jag koncentrera mig på min serie...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar