måndag 16 augusti 2010

16 Augusti 2010

Så var det Måndag igen då...Nr jag vakna i morse så troddejag det var nästa vecka nu om ni fattar vad jag menar...Så när jag insåg att det var denna vecka blev jag grymt besviken...Jag vill börja plugga typ NU!!!...Kanske är lite knasig som vill börja skolan...Och jag kommer garanterat klaga en hel del under hösten på just skolan...Men just nu längtar jag MASSOR...Idag har jag i alla fall haft min första dogwalker day...Och det gick riktigt bra...Vovven drog lite början...Men sen blev det bättre...Inte konstig när vi inte känner varandra än...Vi var ute och gick i nästan 1,5 timme...Jag var skapligt trött efteråt i alla fall...Men då var det bara att sätta dig på en buss och åka till praktiken...Idag fick jag äran att klistra på innehålls förtäckning på godis lådor som sen ska fyllas med olika sorters godis...Inte nåt vidare avancerat..Dock fick jag jätte ont i nacken av det...Mycket monotont arbete...Sen åkte jag till Ida och lekte med Melindo...Hon var på gott humör den första timmen...Sen gick allt fel för henne..eller jag enligt henne i alla fall...Ha ha ha...Synd om henne för varken jag eller Ida kunde sluta skratta åt hennes utbrott...
Jag var hemma först vid 18 tiden...Jag efter det har jag i princip inte rört mig från soffan...






Melindo utkädd till Yoda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar