onsdag 18 augusti 2010

18 Augusti 2010

Idag vaknade jag med migrän...Usch blää...Så min dag har varit i värk och dimmornas tecken...
Först så blev det en tripp till min kurator som varit så semester...Så det blev mest att uppdatera läget med henne...Så nästa gång så kör vi igång med min så kallade "rehabilitering" av mitt huvud...he he he...Så ringde Ulrika och av nån rolig slump så sprang jag in i henne sek senare... he he he...Så hon följde med mig ut med Sigge...Blev nån timmes promenad allt som allt...Vi satt visserligen i parken och sola lite oxå...Sen åkte jag hem...Väl hemma så trodde jag seriöst att mitt huvud skulle sprängas...Så det huvudvärkis och hoppa i säng...Sov typ 1 timme...Sen upp igen... Så kom Ulrika och mellanlanda hos mig ett tag...Jag satt och var halv dö i soffan och hon satt och var halv dö på golvet...Och nej kära vänner jag låter inte mina vänner sitta på golvet om dom inte som i Ulrikas fall totalvägrar sitta nån annan stans...he he he...
I övrigt så har jag mestadels suttit i soffan och ugglat...Och sen varit duktig och tagit hand om lite pappers skit...Så det är bara att lämna in allt i morrn...Vet barainte när jag kan få in lite tid att göra det..*suck*...Fattar inte hur mina dagar blev så fullbokade...Känns som jag inte kan hämta andan äns...Blir nog bättre sen när jag landat lite och vet hur mitt halvåret kommer se ut...
nu ska jag i alla fall hoppa i sängen och gosa ner mig under mitt mjuka täcke med missarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar