torsdag 19 augusti 2010

19 Augusti 2010

I princip första dagen på Augustifestivalen i Norrköping...
Regn regn och åter regn...Såååå underbart!!!...Idag var jag lat och sket i praktiken...Var ute med Sigge en sväng...Nathalie följde med idag...Hon säger att hon inte gillar hundar men hon ville mer än gärna hålla i kopplet..he he he...Vi gick en sväng runt och kolla lite var hon och Macke ska kolla lägenhet i helgen...Sen tvinga jag med henne till stan för att käka lite på Coffé House...Och sen till Din Sko...Sen blev det hem för mig och ta huvudvärkstablett och vila en timme...Johanna var "snäll" och väckte mig...Så hoppa in i en dusch och fixa mig för att sen åka till Ida...Hämta upp Ida och Melindo...Och sen ner och kolla på RIX FM festivalen...Melindo stod och dansa lite men vi tyckte det var ganska tråkigt så vi gick ner och kolla på karusellerna i stället...Melindo gillade dom...Inte konstigt med alla ljus som blinkar och så hela tiden...
Patrik kom ner till stan en sväng oxå...Och Melindo flörta järnet med han i princip hela tiden...Hon börjar tidigt den ungen...he he he...
Nu ligger jag hemma med värk i fötterna efter att jag tvinga dom stackarna att gå i mina stövlar hela kvällen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar