lördag 21 augusti 2010

21 Augusti 2010

Wooopiii kan jag bara säga om gårdagens kväll...
Först blev jag väckt av hantverkarna..Dom kom bara så där och ringde på dörren...Jag tänkte först skita i att öppna när jag hörde att det ringde men sen när dom inte ville ge sig så vara det bara att maka sig upp ur sängen och öppna...Sen varjag en snabbis på praktiken...Fick sällskap av Patrik hem...
När jag kom hem så vila jag lite för hade sån sjuk huvudvärk...Sen fick jag ett trevligt samtal från Ulrika som tyckte vi skulle göra Augusti festen lite mer osäker igenom att gå ner på stan...Så det var bara att hoppa in i duschen och fixa i ordning mig...Träffa Ulrika vid 21 tiden och vi kolla lite och sen gick vi och hämta upp Patrik för Ulrika behövde en karusell-åk-kompis...Eftersom jag är världens kyckling och vågar i princip inte åka nån karusell...
Sen var det i gång...Ulrika och Patrik åkte alla dom jätte läskiga karusellerna och jag stod och titta på...he he he...Kände att det verkligen räckte för mig...Men till slut så lyckades Ulrika övertala mig till att åka "virvelviden"...Och jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge...Sen hade vakren jag eller Ulrika nån röst kvar...he he he...Och klockan hann bli 01.30 när vi var klara...
Då var det bara att ta en macka sen ramla i säng...
Idag har jag i gjort så mycket...Har smitit en sväng...Och ni som känner mig behöver jag ju inte säga mer till...*Myyyys*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar