torsdag 26 augusti 2010

26 Augusti 2010

Idag var näst sista dagen på praktiken...Guuuud vad skönt...Först idag så var jag ute med Sigge...Det var bara en dag denna vecka...Sen iväg till praktiken...Idag packa vi upp saker vi just hade packa ner..*suck*...Efter praktiken träffa jag Nathalie utanför jobbet och följde med henne till HNAB...Se tog vi en sväng på stan...Mina skor hade kommit idag men det enda Nathalie kunde göra när jag testa dom var att skratta ...*morr*...Och jag kände att dom är inte värda 1200 kr...Men är grymt sugen på dom i alla fall...Sen bar det i väg till Gott om Mål och hämta ut min lilla Psykologi bok på bara 2,5 kg...*pust*...Kul att bära omkring på den och datorn när jag ska i väg nånstans...Och det blev att bära omkring på den i 3 timmar på stan...Men det sluta med att jag köpte 2 block och en penna...Så jag är glad ändå...*ler*...Jag var hemma runt 19 idag igen...och jag är helt slut...Tråkigt nog har jag jätte svårt att sova...Eller jag sover men inte bra så jag är helt slut jämt...Och jätte stel i kroppen...Alltså jag undrar vad fan jag pysslar med om nätterna...
Nä nu ska jag återgå till lite plugg, har ju bara 75 sidor på engelska att läsa till nästa fredag...Och sen se en serie innan jag sover...

Min "lilla" Psykologi bok på 2,5 kg

Nya söta anteckningsblock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar