lördag 28 augusti 2010

28 Augusti 2010

Då var det Lördag då...Igår var min allra sista dag på praktiken...Underbart...Och som grädde på moset så att säga så hade vi grillning i går...Så det var inget jobb som gällde utan grillning skitsnack och lite lekar...Och så klart så var det mitt lag som vann!!!..Bra avslutning på praktiken tycker jag....
Jaha vad ska man säga om denna dag då??...Nja har inte så mycket att säga faktiskt..Har i princip inte hänt nåt...Mer än att jag åkte upp till Stockholm till T...Så större delen av dagen känns det som jag varit på resande fot...T var super gullig och hämta upp mig nere på Centralstationen så tog vi en lite tripp runt Järfälla och kolla lite...Tanken var att gå på Kista galleria men när vi såg hur jävla mycket folk det var så skippa vi det...Skönt att vi båda har problem med mycket folk... Sen hem till honom och kolla på nån jätte skum film...Handla om några engelsmän som ville bli terrorister...Behöver jag säga mer?
Så jag satt mig och plugga i stället...Hade ju tänkt plöja igenom 20 sidor i kväll men nu efter ca 15 sidor att jag verkligen inte orkar mer...Har fått lite ont i huvudet oxå...Typiskt...Kommer nog ta lite tid att komma in i att läsa saker på Engelska...Känner att jag verkligen anstränger mig nu när jag läser...Och det är en del ord jag inte har en blekaste vad dom betyder...
Det jag mest känner just nu är att jag inte sover bra så jag är jätte stressad hela tiden...Minsta lilla sak gör mig sjukt stressad...Och det är jätte jobbigt...
Nä nu ska jag ta tag i T så vi kan lägga oss på soffan och mysa till en film och sen sova...


Strumpor från T till Melindo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar