torsdag 5 augusti 2010

5 Augusti 2010

Då var det Torsdag om någon har missat det...Idag har jag mått jätte bra...Beror nog på en underbar natt med sömn...Så pigga lilla jag åkte till praktiken..Som inte var så roligt...Kanske pga att det inte var några roliga som jobbade i dag...Men i alla fall...Efter praktiken åkte jag direkt hem till Ida...Så det blev 3 timmar bus med Melindo...Skumt att det känns som om man inte gjort nåt alls men ändå har tiden gått...Fick sen skjuts hem av mamma...Väl hemma satt jag igång och satt upp en rullgardin som jag fick tillbax från mamma...Kom fram till att jag är väldigt kort eller att mina fönster är väldigt höga...För jag kan nämligen stå i mina fönster utan att böja mig ner på nåt sätt...Efter många om och men så sitter rullgardinen uppe...Eller ja så länge INGEN rör den...He he he...I övrigt har jag inte gjort nåt alls under kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar