lördag 7 augusti 2010

7 Augusti 2010

Väääääligt tidigt...I går Fredag så hade jag tänka att antingen sova bort hela min dag eller så åka upp och umgås med T ett tag...Är ju runt 3 veckor sen vi sågs sist...Känns jobbigt att inte ses så ofta...Vi glider mer och mer i från varnadera och jag vill inte det...Men men blev inte att åka upp till Stockholm utan att följa med Nathalie upp på krogen i stället...En regäl vändning...
Vi hade det helt ok....Till typ 1,30 tiden då jag börja känna mig jätte trött...Så syrrans underbara sambo körde hem mig...TACK TACK TACK och återigen TACK!!!!!
Nu sitterjag här hemma och bara längtar efter sängen men jag känner mig liiite skititg eftersom alla röker på ute serveringarna....Så en skön kall snabb dusch sen sängen....Myyyyys...
Bilder på min sminkning kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar