lördag 11 september 2010

11 September 2010

Jaha ja så var det Lördag igen då....Börjar faktiskt blir friskare nu...Skönt...2 dagar med migrän har gått över nu...Hoppas jag i alla fall...Vakna med huvudvärk i morse och gick bara upp och käka frukost tog värktablett och la mig igen...Vakna sen vid §13 tiden och var till större delen huvudvärks fri...Underbart...Sen insåg jag att jag hade tråkigt så jag ringde Ida och boka in en kräft kväll med henne...Så det är vad jag har pysslat med i kväll...Väntat på kräftor...Att äta dom tog ju typ 2 sek....Men väntan var VÄLDIGT lång...Har lekt lite med Melindo så klart...Hon fick för en gång skull se vad som fanns inuti min väska...Var av att jag hade en burk vax....Hihi....Resultatet blev en tuppkam....Moha ha ha...

"Full snoking på gång"

"Öppna och vad hittar vi här"

"Värsta snygga frisyren"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar