tisdag 14 september 2010

14 September 2010

Jaha så sitter man här kl 4 på natten och kan inte somna om...Typikskt...För jag ska ju upp om några timmar och gå ut med Sigge...Alltså själva promenaden är det inget fel på...Utan tvärt om...Det är jätte skönt att få vara ute ett tag...Att komma hemifrån en stund..Men just det där ATT komma hemifrån som är det svåra...Jag vill ju inte gå upp ur sängen när klockan ringer eller resa mig från soffan och klä på mig...Sen måste jag gå igenom stan och det kör bilar där och inte lite bilar...Och jag vetinte vad som har hänt mig men jag men jag har blivit "allergisk" mot ljud nu mera....Känns som huvudet ska explodera...Och jag kommer inte undan....Var jag än vänder mig i denna stan...Så hur i helvete skulle jag klara Stockholm??...Jag gillar att ha friheten att kunna ta mig vart jag vill utan bil eller buss...Men samtidigt vill jag ha mörkt på natten och TYSTNAT...Nä om man skulle ta och ge sängen ett försök till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar