tisdag 14 september 2010

14 September 2010

Lite senare på kvällen...
Ja dagen gick ju utan större problem...Somna ganska snart efter inlägget i natt...Sen sov jag till ca 10 och sen var dagen igång...Var först och promenera med Sigge en stund sen åkte jag till Hageby Vårdcentral för att träffa min sjukgymnast...Alltså hans metoder funkar men dom är inte riktigt vad jag vill...Sen har jag fått göra rörelser som har gjort att jag fått mer ont i ryggen...vilket var meningen med grejen...Eller vi skulle se om jag fick mer ont eller inte efter den...Min sjukgymnast tror jag har en förskjuten kota i ryggen...Vilket jag inte tror ...Men men ...Sen hem och byta kläder och sen ner på stan och träffa Ida en sväng...Trodde hennes fika skulle vara kortare så jag kunde följa med henne hem och leka i lugn och ro med Melindo...Men hon åkte hem vid 18 tiden och då var jag så slut att jag bara ville hem...Vilket var tur...För T ringde nån 30 min senare och sen kom han förbi och krama mig massor....Gaaah jag saknar honom verkligen just nu...Så ska vi ses i helgen och gå på bio....Ska blir jätte mysigt verkligen... nu är jag helt slut och ska sova...Upp tidigt och åkte tillStockholm och träffa min grupp i Rättspsykologi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar