onsdag 15 september 2010

15 September 2010

Idag blev inget som det var tänkt...Skulle åkt till Stockholm och träffat mina kurskompisar...Hade packat allt och fixat kläder så det bara var att åka...Men lilla jag kom knappt inte äns upp ur sängen...Kändes som hela min ryggrad var trasig...Och inga värktabletter funka...Så jag har spenderat min dag i soffan...Tog mig faktiskt helt otroligt ner till tvättstugan och tvätta upp lite kläder som jag behöver i helgen...Men mer än så har jag inte gjort...
Satt och fundera förut över just hösten...Jag har alltid känt att när hösten kommer så börjar allt om...Men den här hösten verkar det har kört fast...Jag vill börja må bättre...Tycker det är så underbart när det börjar bli lite kyligare ut och man kan ha en mysig jacka och solen lyser och löven börjar falla...Och sen kan man sitta inne med tända ljus när det höst vinden viner utanför....GAAAAHHH såååå underbart mysigt...Så varför känns allt skit då??

Nu lite söta bilder....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar