lördag 18 september 2010

18 September 2010

Jaha ja så var halva helgen slut...Jag har som vanligt inte gjort nåt vettigt...Är fortfarande i Stockholm..Men större delen av dagen har jag legat i migrän...Så blidde inge bio för mig den här helgen heller...*snyft*...
Idag var jag duktig och var inne och fixa med skolan igen...Vi hade en liten träffa i Psykologi gruppen...I min andra grupp i Rättspsykologi där känner jag mig en aning inkompetent men i Psykologi gruppen känns det som det är jag som fattar mest...Dom andra verkar mest yra omkring med saker...Men men...Som tur är så behöver jag bara bra betyg i en av kurserna...Undrar om jag kan välja att ta det betyget som blir bäst och ha det i båda kurserna...Tål att undersöka...He he he...
Nä nu ska jag äta lite Kalas Puffar sen sova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar