måndag 20 september 2010

20 September 2010

Så var det måndag igen då...Idag tänkte jag ta mig en sovmorgon men icke...Vakna kl 10 klarvaken...Så då var det ju bara att gå upp...Kolla lite på tv och käka frukost...sen fixa jag mitt skatbo till hår...Efter det blev jag trött så jag gick och vila en stund...Ida ringde och väckte mig vi 15 tiden...Då var det bara att gå upp och fixa sig....Ner på stan och ta sprutan jag är lite efter med sen köpa lite lunch till mig och Ida...Så mötte jag upp Ida , Turbo och Melindo vid SMHI och så tog vi en promenad innan maten...Efter maten blev det lek...Och ännu mer lek...Tydligen var min väska VÄLDIGT intressant..Så jag hoppas verkligen jag har allt med mig nu...he he he....Sen tog vi en Turbo tur...Kollade på helikoptrar och flygplan och spårvagnar och idioter som håller på att köra in i lyckstolpar...Så vi hade en mycket rolig promenad...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar