tisdag 21 september 2010

21 September 2010


Robert Cederborg


Hur kan allt i bara en handvändning förendra så mycket i ens liv???...Trodde du skulle kämpa mer...Du lova mig det...Och nu så finns du inte längre...Hur kunde du bara svika mig så?? ...Du skulle bli bättre...Ta bättre hand om dig så du kunde göra ett bra liv för din son...Och så att jag kunde finnas i ditt liv...Och så gör du så här!!! Varför hörde du inte av dig och sa att allt var dåligt...Jag kunde kanske hjälpt dig...Och så får jag reda på det här så här...Allt är kaos i mitt huvud nu...Jag som tänkte ringa dig i går...Men sen sket jag i det...Nu vet jag att det inte hade spelat nån roll eftersom du varit död redan 3 veckor...Dumma dumma dumma dig som lämnat oss!!!

Rober Cederborg
1984-2010

1 kommentar:

  1. fifan vad då att han svik dig ego nörd . ta reda på vf han dog innan du skriver något.. och den ända han lämna det HANS SON ni brudar va inget för robert han träffa massa tjejer på sista tiden... helt sjuk vad ni tycker synda om er själva.

    SvaraRadera