onsdag 22 september 2010

22 September 2010

GRATTIS LILLI SYSTER IDA
Vakna ganska pigg i dag...I princip har hela dagen varit bra...Vakna, åt frukost, var hos sjukgymnasten och sen kuratorn...Hem och åt lite sen i väg och mötte Ida, Melindo och Danni...Vi åt som traditionellt Kyckling kebab...Och ett par söta pumps fick följa med mig hem...Dom var en liten glädje...Dagen har som sagt varit glad så att säga...Men samtidigt känns det som det varit ett försvar...Att inte känna nåt alls...Känslorna kom när T ringde nu på kvällen...Då kom sorgen igen...Och jag önska bara jag var i hans famn...Men tyvärr är han långt borta...Och jag har svårt att "få tröst"...Men men...Det går nog över vartefter...Nu måste jag fokusera på skolan lite mer...Och njuta av hösten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar