torsdag 23 september 2010

23 September 2010

Jaha ja...Torsdag då...Idag satt jag inte klockan...Men vakna ändå vid 10,30...Gick upp tog det lugnt...Och kolla på tv fram till 12...Var meningen att Ulrika skulle möte mig och Sigge på en promenad men lilla Ulrika sov...*suck*...Ungdommar nu för tiden...He he he...Jag och Sigge var ute nån timme och bara gick lugnt omkring...Han var på lukt humör idag och det lukta tydligen massor överallt!!!...Sen hem och tog en snabb dusch och sen ner och möte sömniga Ulrika på en fika...Sen gick jag hem och sov en stund...Underbart skönt...Resten av kvällen har jag i princip inte gjort nåt ansträngande...Ätit lite skrynkliga chips och myst med katterna...Och försökt töja ut mina nya skor...Inte gått så bra...Utan mer fått ont i fötterna...Men antar man inte ska ha raggsockor i pumps...Vanligtvis alltså...
Och i morrn är det Fredag....Ganska logiskt..Men i alla fall...Ingen Stockholm denna helg...Utan minst 2 dagar Melindo lek...*ler*...Och kanske lite andra hyss...*hemlighets full*...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar