tisdag 28 september 2010

28 September 2010

Jaha ja...Då var det Tisdag då...Inget ovanligt med det...

Igår lämna jag in min allra första uppgift på Högskolan...*iiiuuu* Läskigt...Sara var snäll och hjälpte mig med det sista...Skönt när man har vänner som vet saker när man själv är helt vilse... Idag har jag umgåtts lite med Ida och Meindo...Vi var en sväng på stan...Kolla jacka till Melindo...Men så fort vi kom in i en kläd affär så nästan skrek hon av förtvivlan...Hon har tydligen inte förstått det där att tjejer ska gilla att gå på stan och shoppa kläder...He he he... Men varjefall...Jag gjorde ett klipp...Dom hade rea på en blomster affär...Och solde ut sån där sand man har till ljus så det blir fin fint...Dom kosta egentligen 40 kr men soldes ut för 10 kr...Så jag köpte 3 olika färger...Blev lila, blå och turkos...Weee....Kan jag byta om lite på mitt fat...Just nu år det vara lila...För mitt rum går i svart, vitt, grått och lila...Så beställde jag gardiner i dag oxå...Jag fick 50% rabatt på Ellos...Så då tänkte jag att jag skickar efter gardinerna jag länge kollat på...Tyvärr kommer dom fört i slutet av November....*morr*...Men antar jag får vara glad att få Jul fint i alla fall...
Nä om man skulle ta lite kvällsmat och se tv...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar