lördag 16 oktober 2010

16 Oktober 2010

Jaha så var det Lördag...Idag vakna jag ganska tidigt med min underbara brevid mig...Så mysigt..Låg kvar en stund och kramades..Sen upp och leta frukost...För sånt finns inte gått om i detta hushållet...Men men...Sen satt jag och T igång och körde kartånger...Blev alltsom allt två vänder till den nya lägenheten...Sen skulle jag ju åkte hem och varit Melindo vakt men det blev inte så...Lite knas med tågtrafiken...*suck*...Så jag är kvar i Stockholm...både bra och dåligt...Mysigt att få vara med T men samtidigt så sviker jag ju syrran och Melindo...Men sån som händer...Nu ska jag i alla fall se ett avsnitt av "Two And A Half Men"...Sen sova....
Handen har ju åkt på en del stryk tyvärr...Så nu gör den ondare än innan....Hoppas den läker snart tills en annan stor händelse...Och idag har jag oxå invigt mina nya skor...Inga jag rekommenderar att flytta i direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar