tisdag 19 oktober 2010

19 Oktober 2010

Gaah...Fattar inte varför jag är så sjukt slut..Jag har bara varit vaken i ca 12 timar varje dag...Vilket är mycket för mig att vara vaken på raken så att säga...Men ändå...Jag har ju sovit helt ok utom senaste natten...Men men...Kanske är nån höst åkomma...He he he...
Igår var jag lite Melindo vakt när Ida städa...Och idag har jag för en gång skull träffa Ulrika...Var ju nästan en månad sen vi sågs sist...Vi var en sväng på stan och fika lite...
I övrigt har jag bara varit hemma...
Imorrn blir det Stockholm igen...Ska träffa min grupp i skolan och fixa våran senaste uppg...Tråkigt nog är ju T inte hemma...Så honom får jag inte träffa...*snyft*...Kommer inte ses fören den 5 November!!!..Det är ju 3 veckor...Usch...Men men...Så är det ju ibland...
nu blir det tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar