söndag 31 oktober 2010

31 Oktober 2010

Sjukt att det redan är November i morgon...Och ca 29 dagar till jag blir 27år...Usch usch usch...Vill inte bli gammal...
Idag har varit en helvetes dag...Börja med att gå upp kl 7 och börja tvätta...Tog ca 30 min och sen spydde jag som en kalv...Och sen igen och igen och igen...Sista gången var värst...Då svartnade det för ögonen och jag hade såna sjuka kramper i magen så jag trodde jag skulle dö...Fy faan...Önskar nästa inte äns min värsta fiende det här....Och jag sa nästan...
Ulrika var förbi när jag mådde som värst men hon vände i dörren...Stackarn...Skulle inte vilja varit här heller...Men efter det så lugna det ner sig...Så nu kan jag äta lite...Men har fortfarande väldigt ont i magen...Hoppas jag hinner blir frisk till Tisdag då jag har föreläsning i Stockholm igen... Och sen min underbara Tenta i Rättspsykologi jag har nästa vecka...Känner mig inte redo just nu i alla fall...Tur att jag har hela veckan på mig...
nu ska jag äta klart min soppa...Sen blir det nog sängen igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar