måndag 1 november 2010

1 November 2010

Då var vi officiellt i November då...*pust*...Var inte säker på min dag i dag...Efter i går visste jag inte i vilket skick jag skulle vara i idag...Men har mått helt ok...Eller ja det duger i alla fall...Har fått behålla maten jag ätit men har haft ont i magen hela dagen och varit jätte skullen..Nästan att man borde ha en tröja där det står "jag är ej gravid" på ...För det ser faan ut som jag är i typ 4-5 månaden....Illa verkligen...Jag efter några om och men åkt upp till Stockholm...Tog tåget...Det var ganska skönt...Inte lika guppigt som med bussen och jag kunde ju stå upp och min rygg verkligen behövde det...Fast det tog nästan lika lång tid upp...T kom och hämta mig i Jackobsberg...Efter det så satt han sig och spela...Gissa om jag blev glad...Här kommer jag upp och han skiter i mig...Det här är i princip enda kvällen som jag har tid att faktiskt umgås...Eller ja vi får se...Beror på hur jag mår i morrn...Vill ju inte träffa en massa folk och vara social om jag känner mig som jag gör just nu...Ska i alla fall på seminarium på skolan till och börja med...Sen får vi se vad jag orkar...
Nä ska nog börja göra i ordning mig för sängen...För roligare än det här kommer det ju inte bli...

WOW BORDE FÖRBJUDAS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar