söndag 7 november 2010

7 November 2010

JAG KLARA TENTAN I RÄTTSPSYKOLOGI!!!
Vet att jag varit lite frånvarande här...Men har inte mått så bra och sen har jag försökt plugga till tentan...Och det har inte varit lätt eftersom det varit helt underbart väder ute...Men det gick...Jag klara tentan...weeee...En stor sten lyftes från mitt bröst...SÅ nu är första momentet av kursen avklarad...Bara 3 kvar...
I övrigt har det inte hänt så mycket..Har en urusel så kallade pojkvän som inte har hört av sig på 4 dagar...Jag är inte lite irriterad...Men men...Varför lägga ner energi på det...Egentligen...Har så mycket annat jag måste ha min lilla dyrbara energi till...
Imorrn blir det först Vård Centralen och sen antagligen träffa Johanna och sen träffa Sara på kvällen...
Nä nu blir det tv och sen sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar