måndag 8 november 2010

8 November 2010

Jaha så var det Måndag igen...Och nytt moment i skolan...Dock är jag och mitt Internet lite osams så jag kommer inte in och kan läsa mina föreläsningar eller informationen om momentet...*suck*...Idag var det oxå sånt där helt underbart fint väder...Jag var på Vård Centralen idag och om det inte hade varit för det fina vädret som pigga upp mig hade jag nästan av bokat tiden och krypt ner i sängen igen...Fast när jag kom hem klara jag inte av frästelsen av min säng så gick la mig och vila...Dock blev det hela 4 timmar...

Dagen har känts bra...Inget speciellt i skolan jag måste göra...Så jag har kunnat lata mig bäst jag vill...Men i morrn börjar allvaret..Först till Mulimodalateamet och sen till Sjukgymnasten och sen på stan med Ida....Och det bästa med det hela är att jag får träffa Melindo!!! Ska jag vara ärlig har jag saknat att träffa henne nu när jag varit sjuk...

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar