tisdag 9 november 2010

9 November 2010

Usch fy när jag vaknade så såg jag att det hade börjat snöa...Och det har fortsatt snöa hela dagen...Mest har det ju blivit blask och sjukt halt att gå i...Och dumma bilförare som verkar tro att dom är oövervinerliga i bilen..
Idag har jag äntligen fått träffa min favorit sjukgymnast...Skönt att träffa nån man inte behöver berätta allt för om och om igen...Fick min vanliga behandling vilket var massage...Underbart... sen hem och byta min dyblöta skor för att sen träffa Ida och Melindo på stan...Dock fick jag ta de nyaste skona så mina fötter värkte som faan när jag kom hem...Och precis som jag hade fått av mig allt så ringde Sara och var hungrig och ville på stan...Jag var ju oxå hungrig så tyckte det var en jätte bra idé...Så då tog jag på mig mina blöta skor som sen senare blev ännu blötare...Men men...Och gick och mötte lilla Sara...Det blev Paus som vanligt...Mycket gott med sallad...Sen gick vi i några andra affärer och kolla lite...
Var väl hemma till 19,30...Helt slut i fötterna och jätte kall....Så det blev en varm dusch...Och sen satt jag på mina nyinköpta toffelstrumpor eller vad man kan kalla dom...he he he..
.

1 kommentar: