torsdag 11 november 2010

11 November 2010

Jaha ja snart var denna vecka över...Idag "skolka" jag från MMR teamet...Hade ingen lust att stå där som ett mähä och göra rörelser...Och sen ha diskursen med en som inte verkar ha koll på ett skit...Inget emot utlänningar men vissa är verkligen helt insnöade i sin egen kultur eller vanor... Sen gick jag ner och tog en promenad med Sigge...Det var faktiskt skönt ute så länge man var i solen...Sen gick jag ganska raskt hem och fixa lunch, tog power nap och sen bar det i väg till Ida...Hon behövde mitt strykbräda och jag ville ha håret färgat...Så det blev ju ett bra utbyte...Sen all lek med Melindo är ju bara ett plus..Timmarna bara sa "poff" så var klockan redan över 19...
Så klockan var drygt 20 när jag var hemma...Då var det bara att slänga sig i soffan och se på tv...Och idag har jag varit värsta fotografen oxå...Nu finns det ca 120 nya bilder på självklart Melindo...Hoppas jag kanske kan få en bättre kamera framöver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar