lördag 13 november 2010

13 November 2010

Helt underbart skönt att det är Lördag idag...Annars kunde det ju varit Fredag den 13 och den hade jag inte gillar...Blir så konstig dom dagarna...Väldigt inåtvänd på nåt sätt...Och går i princip inte äns ur sängen...Men men...Idag vaknade jag inte pigg och glad vid 10 tiden med en katt på huvudet...Och gick direkt upp och tog en dusch i mitt nuvarande väldigt mörka badrum....Hade i bakhuvudet att det möjligtvis skulle bli en resa till Stockholm men eftersom jag inte hade hört nåt från T senare igår kväll om bokning av tåg och så...
Men vid 11 tiden ringde jag och väckte honom så boka han biljetten åt mig så var det fixat och klart...Skönt när man ska göra nåt att man har en tid att passa och bara gå och slö göra saker och den blir det inget i alla fall...Så då satt jag i gång och dammsög lägenheten...Vill ju ha det fint när jag kommer hem i morrn och fixa kattlådan och mat till odjuren...Sen fixa håret och packa ner allt jag skulle ha med mig...Jag hade till och med 1 timme till godo så jag gick ner till stan och fixa lite saker...En helt skönt lugn början av dagen...
Sen blev det 2,5 timmar tågresa till Stockholm och det roligaste var att jag fick sitta överst i en sån där dubbledäckar tåg...Så man såg ju jätte mycket av utsikten...Synd bara att det regna så mycket annars skulle jag ha tagit massssor av kort...he he he....
När jag kom fram till T så gick det en läskig kille av samtidigt som jag så jag ringde T så han kom och mötte mig....*naaaw*....Verkligen gulligt av ha...Sen åkte vi och handla lite mat och sånt...SÅ käka vi och sen har resten av kvällen gått åt att se serier och film....
nu skajag försöka övertala T om att komma och krypa ner här hos mig i sängen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar