söndag 14 november 2010

14 November 2010

Tydligen är det Fars Dag i dag...Vet inte hur jag ska ställa mig till denna dag...Med tanke på att jag egentligen inte har någon far...När han levde fanns han aldrig där och brydde sig aldrig sen gick han och dog...Jag är säkert bara en i mängden barn som haft en frånvarande far och klart man tänker på vad det är man kanske missat en dag som dennna...MEN...Jag har haft den utan att jag har haft en Börje...*ler...Kan inte kalla han pappa eftersom min pappa fortfarande levde då Börje kom in i våra liv...Så han fick bli en Börje...Och hoppas han kommer finns där bra länge till...Han har ju bla lovat mig att föra mig till altaret när jag gifter mig och det ser inte ut som det kommer bli nåt giftemål på MÅÅÅÅÅNG år....he he he...
I övrigt kom jag just hem från en snabb tripp till Stockholm...Hade faktiskt en riktigt mysig kväll/natt/förmiddag...Känns skönt att komma hem oxå...
nu blir det Lax och grönsaker...*mums*




"Jobbigt att ha en hemlighet man bara vill skrika ut men inte får säga nåt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar