söndag 21 november 2010

21 November 2010

Jaha ja det var länge sen jag skrev nåt...Beror på att inget har i princip hänt och för att jag har en hemlighet jag inte kan säga så det har varit tortyr att inte kunna få skrika ut den...
SÅ min vecka då...Måndags var jag ute med Sigge i vanlig ordning och sen åkte jag till Ida och lekte med Melindo...Var väl hemma omkring 21 tiden...Tisdag-Fredag vakna jag , gick ut med Sigge och sen gick jag hem...Har i princip inte gjort ett skit mer...Eller ja inget intressant i alla fall...Sen i Fredag så fick jag åka med T pappa upp till Stockholm....Är verkligen jätte glad att jag fick åka med och slippa ta buss eller tåg upp...Speciellt med min underbara student ekonomi... Så har jag myst med T fram till Lördags eftermiddagen då jag åkte hem...Blev bara en kort tur upp...Tråkigt nog... Men vi hade lite saker vi skulle fixa som jag vill ha fixat så fort som möjligt... *ler hemlighetsfullt*
Dock hände det mig en liten olycka när jag var på väg till pendeltåget..Det var svin halt till tåget så jag halka och ramla omkull...Så nu har jag gjort illa handen...IGEN...Typiskt att det ska vara samma hand jag gör illa...Men samtidigt tur att det inte är höger som jag mest använder... Lite små ont i ryggen har jag oxå...Tror jag sträckte mig eller nåt när jag ramla...
Men nu är jag hemma...Eller jag kom hem redan vid 21 tiden i går...Men har suttit och kollat lite serier och sånt...Kände att jag var tvungen att skriva lite i alla fall...
När man har en blogg och har skrivit ett tag och sen när man börjat skriva i princip varje dag blir det lite av ett beroende...Ibland känns det som om jag måste skriva även fast jag inte har nåt vettig alls att skriva om...Och jag önskar jag kunde ha alla dom där jätte konstiga tankarna när jag väl har chansen att sätta mig ner och skriva...Men dom kommer bara när jag är ute och går eller när jag väntar på nåt och då brukar jag typ aldrig ha nåt att skriva ner saker på...
Typiskt...För jag har ibland väldigt bra saker som är värt att skriva ner...Väldigt djupa tankar om livet och sånt där ni vet...men som sagt dom kommer och sen så försvinner dom... Precis som såna där jätte bra problem lösnings idéer som man kan få precis innan man somnar...Det är ju faktiskt bevisat eller nåt sånt att precis när man håller på att somna så släpper man på alla ramar och hinder som man har i hjärnan och som hindrar än att lösa vissa problem...Typiskt att man sen somna...För då glömmer man ju bort allt...Så vaknar man med samma problem och ingen lösning...
Nä nog med allt babbel...Ska nog se klar avsnittet av Couger Town och sen sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar