söndag 21 november 2010

21 November 2010

Då var det kväller igen då...Alltså min hjärna har inte hängt med i dag alls...Eftersom jag åkte hem från T i går så var min hjärna inställd på att det var Söndag i går och det har inte riktigt gått i hop med hur det egentligen är...Eftersom det är Söndag idag...
Men varje fall...Idag så tog jag en sovmorgon...Det var ett tag sen jag verkligen kunde sova utan att bry mig om att jag behövde gå upp nån speciell tid...Vakna vid 12 tiden och gick upp och tog en dusch...Jag är sååå sjukt öm i hela kroppen efter att jag ramla i går...
Men på eftermiddagen så gav jag mig ändå i väg till Ida och sen tog hon och jag en promenad till mamma en sväng...Mamma var snäll och körde hem oss till Ida igen...Sen spendera jag kvällen i soffan hos Ida och vänta på mat och gosa med en feber sjuk Melindo...Hon hade nästan 40 grader i feber vid 19 tiden...Stackars liten...Kan ju lova att man inte frös när hon låg i famnen...
Vid 21 blev det Tacos...*mums mums*...Var jätte snällt av Ida och Tommy att bjuda mig på mat...Så vid 22,30 var jag äntligen hemma...Är ganska trött...Så ska nog bara se på tv en stund och sen sova...Ska ju upp skapligt och gå ut med Sigge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar