fredag 26 november 2010

26 November 2010

Då var det Fredag igen då...Dagen börja med att jag vakna och förstod att jag var sjuk...Feber, ont i halsen och feber....Fy faan...Och jag som skulle ha tvätt tid och få besök av en Makeup artist....Gaaah...Som tur ringde min doc innan jag fick besöket så han skrev ut mina värktabletter och sånt till mig....Så mitt besök och jag gick först till Apoteket och sen kolla min tvätt...Sen var det i gång med sminkningen...He he he... Vi hade det riktigt roligt...Prata och skratta och så...Hoppas verkligen vi kommer ses fler gånger...hon verkar vara en jätte go och trevligt tjej jag har mycket gemensamt med...Annars har jag inte gjort så mycket mer...Tog hand om tvätten och sen la mig och vila en stund...Så nu på kvällen så ska jag bara ta det lugnt och se på TV..Sen krypa ner i min ren bäddade säng....UNDERBAR .....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar