lördag 27 november 2010

27 November 2010

Idag vakna jag och hade inte en blekaste om vad det var för dag...Känner mig fortfarande jätte förvirrad...Beror nog mest på att jag sovit hela dagen i dag...Så ska nog ta och lägga mig nu och hoppas jag får lite mer normal dag i morrn...Ska förhoppningsvis träffa Ida och Melindo i morrn...Men det beror ju på hur vi alla känner oss...
Igår berättade jag min lilla hemlighet för min svärmor och hon blev faktiskt glad...Kändes skönt...Roligt att få så många bra kommentarer av dom som än så länge fått veta nåt...Snart snart snart...Kan jag oxå skriva ut det här på bloggen...weee...
Igår satt och och försökte ändra designen på bloggen oxå...Men det gick inge bra...Så får be Ida ta tag i det sen...Hon brukar ju ha långa tråkiga nätter...Lika bra att sätta henne i arbete då...He he he
Nahe...Mer än så har inte hänt i mitt liv de senaste 24 timmarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar