söndag 28 november 2010

28 November 2010

Då var det söndag igen då...Och gissa om det finns snö ute...Nu är det riktig vinter...Alltså här kan jag tänka mig det kan vara resten av vintern...Och ja klart lite mer plogat så man slipper drunkna i snön...Men annars är det lagom mycket snö och lagom kallt ute...
Idag ringde Ida och bad mig vara akut barnvakt så själv fallet så sa jag ja...Vem skulle säga nej till att leka med Melindo...he he he...När jag kom dit så sov hon så jag tog tillfället i akt att oxå vila en stund...Mycket skönt...Sen gick vi upp och åt lite tårta....Mums mums... Sen lekte vi lite och så tills Ida och Tommy kom hem...Och då lekte vi lite till och åt lite kvälls mat...Sen tog vi en hund och pulk- promenad och följde mig till spårvagnen...Irriterande att dom inte plogat gång banorna för det är helt omöjligt att ta sig fram...Men men plogbilar vill väl ha helg dom oxå...
Var verkligen skönt att komma hem sen...Jag funderar på att gå i ide under den här tiden på året...Men om det är soligt och behagligt så kan jag nog gå ut en stund....Jag gillar verkligen inte kyla...Är något förbannad på att jag inte kan gå i underkläder hemma hon mig utan att frysa ihjäl....Men men...Annars har det inte hänt så mycket idag...Nu ska jag se lite på tv.... Men först vill jag vilsa hur fint det blev med mina fina efterlängtade gardiner...*supermys*
Blev jätte nöjd med dom...Natti natt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar