måndag 29 november 2010

29 November 2010

29 November 2010
Min Födelsedag och Förlovnings dag
Grattis Sanna 25 år


Jaha ja då var det Måndag igen...Och inte vilken Måndag som helst faktiskt min Födelsedag och den första på VÄLDIGT många som jag faktiskt är glad på...Först vakna jag i morse tog det lugnt och sen mötte upp Sara för att följa med till Vård Centralen...Hon var verkligen inte bra...
Sen tog en snabbfika innan jag jag sprang ner och tog en lång promenad runt strömmen med Sigge...Efter det så åkte jag hem och tog en varm dusch...För inte är det varmt ute längre... Men hade tur med vädret...Det var jätte fint med solen som lös....*myyyys*...
Tog en power nap och sen i väg ner till Hugo och bowla med Nathalie...Blev dock inte långvarigt...Efter maten fick jag värsta migrän attacken...Så var bara att ta spårvagnen hem och lägga mig...Vid 20 fick jag ett jätte mysigt samtal från min älskling som ville överaska mig med att komma ner hit....Gissa om jag blev glad...Trodde inte vi skulle ha möjlighet att ses idag...Men men...Så är jätte glad och en underbar avslutning av min 27 års dag....Nä nu ska jag krypa ner i sängen med mitt hjärta och mysa...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar