onsdag 1 december 2010

1 December 2010

Så var det vinter, så var det vinter...Kan inte fatta att det redan är 1 December...Året är ju snart slut...Och jag har ju just lärt mig skriva 2010...*typiskt*...
T sov ju här tills idag...Så sjukt underbart att ha haft han brevid mig om nätterna...Speciellt när det varit så kallt...Och han är som ett element...Sen så sover jag konstigt nog bättre när han ligger brevid...
Idag så tog jag det lugnt på förmiddagen...Sen hade jag tid på VC och sen sola jag en stund medans jag vänta på att Danni skulle komma till stan...
Jag och Danni käka som vanligt på kyckling kebab och sen en sväng på stan...Sluta med att Danni köpte massa Julgrans saker...Hon har bestämt sig för att ha en riktig Julgran hemma...He he he...Problemet är bara att vi inte hitta någon gran...Så där sprack den planen....Tillfälligt alltså...
Sen bar det hem och slänga sig i soffan och försöka få upp värmen...För fy faan vad kallt det är ute....Men man vänjer sig nog snart...
Nu ska jag i alla fall se klart på tv sen sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar