fredag 3 december 2010

3 December 2010

Jaha det blev inte riktigt som jag tänkte mig...jag är på tok för svag för T...Hade ju tänkt vara hemma denna helg....Lite Stockholms strejka efter allt som hänt...Men så dyker T upp utanför min dörr och ber mig följa med han hem...Vad gör man??...Vet ju att vi kommer inte att ses speciellt mycket närmaste tiden eftersom det där jävla spelet WOW kommer ut nästa vecka...Och min kära har en förmåga att bara glömma tid och rum när han börjar spela...Så jag tycker han borde hålla sig borta men ja faller man lätt för frestelser så gör man...
ja så nu ligger jag i soffan hemma hos T och väntar på att bli lite trött...T har slocknat för länge sen...Stackarn får hela 4 timmar sömn innan jobbet...Gissar på att han kommer vara sjukt trött och tjurig i morrn...
Lite ångrar jag att jag åkte upp...För jag hade planerat att leka med Melindo i morrn...Läste at Ida sett fram emot det oxå...Men så blev det inte...Kanske blir på Måndag eller nåt i stället...Tror Ida skulle jobba i helgen...Sen har jag ju Melindosen helt för mig själv nästa Fredag...Weee...Måste komma på lite bus vi kan hitta på då...
Nä om man skulle försöka sova lite då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar