fredag 3 december 2010

3 December 2010



Jaha då var det kväller igen...Idag så sov jag lääänge...Vakna till vid 10 tiden men gick typ upp runt 13...Satt och titta på när T jobba lite...Han försökte "lära mig" hur det funka...He he...Lycka till säger jag bara...Sen åkte han och jag och handla lite innan han drog på Julbord med jobbet...Så jag blev ensam hos han i ca 4 timmar...Jag passa då på att städa lite...T kommentera det sen att så fort han är borta så blir jag så extremt effektiv och varför han aldrig får se det... He he...Är väl som en hund att jag blir sjukt rastlös när jag blir lämnad ensam...Jag gör ju visserligen inga hyss...Eller jag enligt mig gör jag inga hyss...Sen natt T inte kan hitta sina saker är en helt annan historia...Men han får ju faktiskt skylla sig själv att han inte håller rent och att han faktiskt lämnar mig ensam en längre tid...


I övrigt har det inte hänt så mycket...När jag var klar med städningen så satt jag och kolla på mina serier...Tills T kom hem en sväng...Han är nu i väg och kör en massa folk...Hoppas han kommer hem snart för jag börjar blir väldigt trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar