lördag 4 december 2010

4 December 2010

Lördag...Och jag har i princip sovit hela dagen...Har haft ont och mått illa...Var ju meningen att jag skulle åka hem i dag men blev inte så...Kände att i morse när det igen börja snöa så ville jag inte åka buss...Men i morrn ha jag ju inget val direkt...Vintern är vacker och mysig men jag avskyr att åka på vinter väglag...Med tanke på hur jävligt det var att åka upp...Så ser jag inte fram emot hemresan...Men tänkte jag ska åka tidigt så det är ljust och kanske lite varmare och inte glans is på vägen...
Update från i går då...T kom hem vid 01 tiden...*pust* gissa om jag var trött...Vi kolla några avsnitt av 2 och 1/2 Men och sen somna T...Jag som inte riktigt kunde somna jävlades lite med att måla T tå naglar svarta...Moha ha ha...Han var inte så glad på mig i morse sen...Men men...
Nä nu ska jag ta nåt att äta sen sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar