måndag 13 december 2010

13 December

LUCIA

Idag har varit en låång Måndag känns det som...Börja med att jag blev väckt av T i morse...Och när jag gick upp så gjorde hela min kropp fruktansvärt ont...Skumt nog hade jag ingen feber även om det kändes som det...Men det var bara att klä på sig och sen promenera ner till Sigge...Han måste ju ut vilket fall som hellst...Det vill säga om jag inte är jätte sjuk... Sen var det bara att gå hem och fixa lite att käka och sen i säng...Sov ca 3 timmar...När jag sen vakna fick jag se att jag fått en jätte fin överraskning av min älskling...Blev verkligen jätte glad...Han kan vara så underbar ibland...
Under kvällen har jag mest suttit i soffan och kollat på tv...Under kvällen kom febern igen...Skumma är att jag kände mig relativt pigg...Till och med syrran sa att jag inte lät sjuk...Och ändå hade jag feber...Och jag som kände mig döende när jag inte hade nån feber i morse...Skumma grejer det där...
I natt är det tydligen meteorit regn eller vad det heter...Jag kallar det stjärn fall i alla fall...Funderar på om man kanske ska ge sig ut och försöka se nåt...Men just nu så känns sängen mer lockande...
Bilderna nedan här är från min promenad med Sigge i dag...Det mörka man ser är nämligen Änder om ni inte ser det...Och det är inte några Änder utan MASSOR...Misstänker att om dom nu kryper ihop så där så borde dom ju frysa och så då varför sitta på isen...Inga smarta fåglar...he he he...

nu ska jag se RAW...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar