onsdag 15 december 2010

15 Devember 2010

Dagen börja med en tur med Sigge som vanligt alltså...Idag var det jätte fint men kallt väder...Tänkte först ta en tur runt strömmen men eftersom jag är lite sjuk så orkade jag inte det...Så det fick bli den vanliga svängen...Men Sigge verkade nöjd ändå...Sen hem och käka lite och sen blev det en powernap...Underbart skönt att bara få krypa ner i sängen och sova...Hade lille Buu brevid som låg och kurrade för fullt...Sen blev jag väckt av ett samtal från Sara...Vi bestämde att gå en sväng på stan...Sluta med att jag nu har fixat några julklappar...Skönt att ha det gjort...Bara dom svåraste kvar dock...Sen hej då fika med Sara...För hon har ju oturen att få åka till soliga San Fransisco...Sååå synd om henne alltså...he he he...
Höjdpunkten på dagen var den jätte fina presenten jag fick av min älskling...Fick visserligen välja den själv...För T har små svårigheter när det kommer till smycken...he he he...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar