torsdag 16 december 2010

16 December 2010

Grattis

Sista dagen denna vecka som jag hade min Sigge tur...Lite skönt att få sova utan att veta att klockan ringer...Men samtidigt så är det skönt och ett bra tidsfördriv att ha honom...Idag tog jag en sväng stan oxå med Nathalie och hennes vän Sofie eller Sofia...Minns inte riktigt...He he he...Hon var riktigt trevlig i alla fall...På stan hitta jag några till Jul klappar, julklapps papper, tejp och värmeljus...Så nu i kväll har jag slagit in dom jag har...Och så är det dom svåraste kvar...Eller ja Idas är väl inte svår men därimot Tommy och T...Gaah vad köper man till killar egentligen...Ena är en datanörd och andra är en bilnörd...Värsta med Julen är verkligen den här pressen att man måste köpa saker till folk...Jag gillar att ge saker men inte pressen...
En bra sak som jag idag kom fram till är att jag börjar bli "naturligt" trött...Eller ja jag är alltid trött...Men nu känner jag mig trött så jag nästan kan somna på kvällen utan hjälp...
Så nu ska jag krypa ner i min underbara men tomma säng och sova...Saknar T jätte mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar