söndag 19 december 2010

19 December 2010

Grattis Robert som skulle bli 26 år RIP


(Kortet taget av Melindo)




Idag är det Söndag då...Alltså måste erkänna att jag verkligen inte har nån kolla på vad det är för dag...Trodde det var Lördag i dag...Men det var det tydligen inte...
Idag vakna jag vid 10tiden och hoppa in i en skön varm dusch....Åt lite frukost och sen la mig nån timme till...Mamma väckte mig vid 12...Då var det bara att gå upp för jag skulle till Ida vid 14...Så fixade mig...Tog en snabbis på stan och köpte Idas julklapp....Hoppas hon blir glad över den...Sen hem till Ida...Låg större delen av tiden under ett täcke i soffan...Frös som fan...Vilket är väldigt ovanligt hemma hos Ida...Ida och Melindo pynta granen....Den blev jätte fin...Sen gjorde Ida köttbullar och potatismos...Alltså hemmagjorda köttbullar och potatismos...Var riktigt gott...
Sen var Tommy snäll och körde hem mig...Just nu ligger jag i soffan och kollar på Bones...Tror jag ska sova snart eftersom jag är sååå jävla trött...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar