måndag 20 december 2010

20 December 2010

Dagen före,dagen före,dagen före,
dagen före,
DOPPARE DAGEN



Jaha ja då var det tydligen Måndag..Hade inte en aning om att det var det fören min serie inte börja kl 20 som den bruka...*pust* Julstressen är för mycket för mig...
Men idag har jag i alla fall köpt alla julklappar...Känns skönt...Dom är pakiterade och fixade nu oxå...Nu är det bara Julafton att stå ut med..För som vanligt är det en del som inte är glad över sina julklappar...Så nästa år ska jag nog lägga ner 100 kr i ett var sitt kuvät så får dom hitta det dom vill ha själva...Eller så skippar jag julen helt...Dock vill jag ju inte svika lilla Melido...För alltså jag ger ju presenter lite då och då under hela året...Så varför måste man känna den här pressen just nu...Kan man inte bara vara glad över att man har en familj och att man får äta god mat tillsammans...Det är det som är viktigast för mig...Tyvärr är ju min familj splittrad...har ju min Älskling 25 mil från mig och kan inte träffa han på Julafton som jag gjort de seste åren...Det kommer kännas tomt...Saknar honom så jag tror jag blir galen...(mer än vanligt alltså)...Men men...Kan inte få allt man vill....Nu ska jag som vanligt se lite tv sen sova...







(Rådhuset i Norrköping)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar