tisdag 21 december 2010

21 December 2010

Grattis Morfar 79 år

Då var det Tisdag och jag som hela dagen trott att det varit Onsdag...Illa vad veckovirrig man kan bli...Idag har jag i alla fal träffat Rebecka en sväng...Vi gick på stan och leka julklappar åt henne och tog en liten fika...Få se om vi ska ses nästa vecka oxå...Åka till IKEA då...Var länge sen jag var där och jag är i akut behov av en taklampa i både rummet och hallen...Jag hittade lite pysselsaker jag kan underhålla mig med om nätterna när jag inte kan sova...Bla en grej så man kan göra egna halsband, armband och sånt...Jätte söta saker...Sen var jag nere hos Sigge och lämna hans julklapp....han blev riktigt glad...Ville inte äns gå in till husse även om han ropa på Sigge 700 gånger...Var jag och Rebecka mer intressanta...He he he...Var väl hemma vid 17 tiden och var helt slut så jag somnade och vaknade vid 19,30....Ajdå...Det var den kvällen lixom...

Och idag fick jag en söt kommentar..Jag fick ett mail från en tjej kompis till T och hon kallar mig T fästmö....Gaaah...Va gullligt...Jag är ju verkligen hans fästmö nu när vi är förlovade...Och hon ville jätte gärna träffa mig...Hoppas jag kan ge ett bra intryck...Inte direkt så att han vänner gillar mig...Oavsett om dom träffat mig eller inte...Nä nu är det Criminal Mindes på tv och det bara måste man ju se...he he he









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar