onsdag 22 december 2010

22 December 2010

Dagen före, dagen före, dopparedagen


Idag vakna jag vid 10 och fick skynde mig att fixa i ordning mig för att sen springa till apoteket...För lilla Melindo är jätte sjuk igen...Sen åkte jag hem till Ida och var Melindo vakt...Ida börja jobba 13,30och Tommy sluta vid 18 tiden...Så vi hade lite tid tillsammans jag och Melindo...Visserligen sov hon mellan 14 och 16,30...Sen laga jag lite mat men det dög inte...Så jag testa välling men icke det heller...Hoppas Tommy fick i henne nåt sen när jag gick...Stckars liten hon måste verkligen ha det jobbigt med den hämska hostan hon har...
Iövrigt har jag inte hunnit med nåt...Bara kommit hem och varvat ner...Hoppas få träffa Ulrika i morrn...Var ju nästan lite mer än 1 månad sen vi sågs sist...Tråkigt när man inte kan träffa sina närmaste vänner oftare...Man saknar dom ju...
Och så får vi se om jag nu kan träffa T oxå...Tydligen är ett oväder på väg uppåt hit och redan nu är det ju kaus i både buss och tågtrafiken...*suck*...Nu är det 3 veckor sen vi sågs sis...Det börjar blir väldigt jobbigt faktist...Jag saknar hans närhet massor...
Nä ska jag ta och lägga mig och sova nu om det inte finns nåt kul på tv att se så klart...he he he

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar