torsdag 23 december 2010

23 December 2010

Jaha då var det helt plötsligt dagen före Julafton...Värst vad tiden gick fort...Idag har vila jag lite på dagen och sen tog jag en ensam tur runt stan ...Sluta med att Ida och Tommy fick en var sin till Julklapp...Och jag köpte nåt fint små min Älskling förhoppningsvis kommer uppskatta...Dock när jag gick på stan såg jag ju dom där underbart snygga skona igen...Och det fanns BARA ett par kvar...Och vad gör man då...Jo lägger undan dom och hoppas att det faller ner pengar inom 2 veckor så jag får ta hem dom små underbara älsklingarna...Gaaaaahhh Jag har ju blivit sko beroende...Blir rehab efter nyår för mig....He he he...Ida har hotat med att om jag inte slutar köpa saker så får jag inte träffa Melindo igen...SÅ vi får väl se hur det går...Jag och T ska försöka gå ner i vikt nu under våren oxå...Hoppas vi lyckas...jag vill verkligen kunna ha mina kläder...Dyrt att köpa nya hela tiden...
När jag kom hem från min tur på stan så var det bara att sätta i gång med tvätten...Lova Ida ett par nya påslakan set som jag har och inte använder eftersom jag har ett dubbel täcke...Kan verka knasigt med tanke på hur liten jag är men helt underbart att rulla in sig i...Men i alla fall...Så blev en STOR hög tvätt att fixa med och sen städa hemma för måste ju vara fin fint på Julafton för mina små missar oxå...Sen har en fågel viskat i mitt öra att en viss T kanske kommer och kidnappar med mig till Stockholm i morrn kväll...Tror han kallade "Malin abstinens"... he he he ...Och ja självklart så saknar jag honom så jag håller på att bli tokig...Men vad gör man...Får ju bara gilla läget som sagt...Nä nu ska jag krypa ner i mina ny bäddade säng...


(Mina nya jul sängkläder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar