fredag 24 december 2010

24 December 2010

JulAfton






Det blev Julafton i år igen...Denna dag var det väldigt stressigt...Konstigt nog...Hade på sätt och vis inte mycket inplanerat mer än att vara hos Ida och leka med Melindo...Men helt plötsligt fick jag besök av Katarina och vi bytte julklappar och sen packa inför resa till Stockholm på kvällen...T har tydligen Mig abstinens...He he he...Men när jag väl kom upp hit känns det jätte bra...För jag har verkligen saknat honom MASSOR...Men jag jag har lite problem med kattvakt så kommer nog inte kunna stanna så länge som jag hade hoppats på...Men men vad gör man...Att få vara med han en dag är mer värd än att inte träffa han alls...


Men åter till att det faktiskt blev julafton i år igen...Jag fick faktiskt julklappar i år...Vilket jag inte fick förra året...Inte för att jag hade varit dum eller så...För det finns ju ingen snällare än jag...*asg...Nä förr julen så flyttade jag och jag orkade inte ha mer skit att packa...Men i år blev det lite...Fick en dramat, lyx kattsand, en katthängare man sätter på elementet, tofflor och lite annat...Och det bästa av allt är att jag får spendera en liten del av Julafton med min Älskling...


Så nu gott folk önskar jag er alla en God Jul och nu ska jag krypa ner i sängen brevid min Älskling och mysa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar