lördag 25 december 2010

25 December 2010

Jul Dagen

Idag har jag spenderat dagen med T...Vi vakna vid 9 tiden och då satt sig T och jobba lite och jag uppdatera mig lite på Facebook om vad folk hade pysslat med under Jul Afton...Sen var T nyfiken på Mellandags rean...Så vi åkte vid 11 tiden...Först var vi på El Giganten och sen på Mediamarkt sen tillbax till El Giganten...T var så gullig att han presentera mig för sina jobbar kompisar som sin fästmö...Blev jätte rörd av det...Sen slutade det med att jag fick en Systemkamera!!!! Gaaaah...Av min helt underbara fästman...Gissa om att jag blev glad...Nu kan jag ju ta massa jätte bra bilder...Så nu kommer bloggen bli mer blid rik...hi hi...Så vi var hemma omkring 14 tiden så vi käka lite och la oss och "vila"...
Sen resten av eftermiddagen har jag prov fotografera lite...Och sen har vi kollat lite film...I morrn ska jag och T ta en promenad och ta med oss våra kameror och ta lite natur bilder...Ska bli så mysigt...
Sen blir det att åka hem på Måndag...Saknar mina små odjur faktiskt och sen ska jag försöka träffa Ida och fotografera Melindo massor...Gaaah längtar...
Nä åter gå till min Älskling i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar