söndag 26 december 2010

26 December 2010

Annan Dag Jul


Idag vakna vi vid 10 tiden och T satt sig och jobba lite medans jag hoppa in i en varm dusch...Sen fixade jag mig och sen tog vi en liten vinter promenad...Och tog med oss våra kameror...Det var jätte roligt...Vi har innan inte haft nåt gemensamt intresse så där mer är alla serier vi kollar på men nu kunde vi göra nåt aktivt tillsammans..Kommer att bli så sjukt roligt sen när jag lär mig lite mer och så...Och massa bilder...Sen när vi kom hem så laga vi hemmagjord pizza och sen somna jag....Sov till nästan 19...Inge bra direkt eftersom vi ska upp tidigt i morrn...
Och inte mer med det så har dom utfärdat en klass 2 varning över Stockholms området så vet i fan om jag kan ta mig hem i morrn....Inte bra alls...*pust*...
I övrigt har jag mest suttit vid datorn och kolla ti kapp mina serier och T har underhållit sig själv med vad det nu är han gör vid datorn när han INTE spelar...har inte under dessa 4 år fått nåt grepp om vad det är som gör att han bara försvinner in i en annan värld när de tinte än är nåt vettigt han läser eller kollar på...När han spelar förstår jag att han måste ha uppmärksamheten på spelet men en text...Det är ju inte så att det springer i väg eller så...Killar säger jag bara...
Funderar på om jag ska räkna hur många gånger han faktiskt säger "va" till mig under en dag...Då han bara zonat bort från verkligheten..
Nä nu ska jag säga god natt till lill syrran och fortsäta se mina serier...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar